Syntymäpäivät, paljon onnea ja 70 vuotta lisää!
Itse en 70 vuotiaaksi taida elää, en näillä syömisilläni. Ei se
kuitenkaan tunnut pahalta, joskus ajattelen, että nuorena kuoleminen on
armollisempaa. Ei vanhuuden sairauksia, kuolevia rakkaita ja liian
nopeaa maailman muutosta. Itsekästä, mutta armollista.
En haluaisi haudata sukulaisiani. Jo ajatus isovanhempieni
kuolemasta puistattaa. Yksi heistä on jo kuollut, mutta en ole vielä
sitä hyväksynyt. Tavallaan odotan puhelimen soivan ja hänen kysyvän
kuulumisisani.
Tiedän, että on itsekästä toivoa kuolemaa nuorena. Rakkainpanihan joutuisivat minut hautaamaan ja suremaan.
sunnuntai, 17. syyskuu 2006
Kommentit