Syntymäpäivät, paljon onnea ja 70 vuotta lisää!
 Itse en 70 vuotiaaksi taida elää, en näillä syömisilläni. Ei se kuitenkaan tunnut pahalta, joskus ajattelen, että nuorena kuoleminen on armollisempaa. Ei vanhuuden sairauksia, kuolevia rakkaita ja liian nopeaa maailman muutosta. Itsekästä, mutta armollista.
 En haluaisi haudata sukulaisiani. Jo ajatus isovanhempieni kuolemasta puistattaa. Yksi heistä on jo kuollut, mutta en ole vielä sitä hyväksynyt. Tavallaan odotan puhelimen soivan ja hänen kysyvän kuulumisisani. 
 Tiedän, että on itsekästä toivoa kuolemaa nuorena. Rakkainpanihan joutuisivat minut hautaamaan ja suremaan.